Reklamácie

Bezvapostele reklamácia


 

Naším cieľom je robiť všetko tak, aby každý nákup prebehol hladko bez akýchkoľvek problémov. Niekedy sa však, žiaľ, môže objaviť problém, ktorý vyžaduje ďalšie riešenie. Pripravili sme preto pre vás pár rád a návodov, ako postupovať, keď je niečo v neporiadku. Ak si nebudete istí, ako v prípade nejakého problému postupovať, neváhajte nás kontaktovať na reklamačnej infolinke tel: +421 222 205 930. Tu vám niektorý z pracovníkov poradí, ako problém s tovarom čo najrýchlejšie vyriešiť.

Ako reklamovať tovar?

Našou snahou je vybavenie každej reklamácie čo najviac urýchliť. Preto pre nahlásenie novej reklamácie použite výhradne postup uvedený nižšie.

1. Vyhľadajte svoju objednávku

Najprv prejdite na stránku pre sledovanie objednávok.

Vložením čísla objednávky a e-mailovej adresy zobrazíte vašu objednávku a zoznam objednaného tovaru.

Pri výrobku, kde požadujete nahlásiť reklamáciu, kliknite na tlačidlo "reklamovať"

ako-reklamovať-tovar-bezvapostele

2. Vyplňte a odošlite reklamačný formulár

V reklamačnom formulári je väčšina údajovpredvyplnená, nezabudnite doplniť číslo faktúry.

Popíšte problém s výrobkom a následne vyberte preferovaný spôsob vybavenia reklamácie.

Priložte fotografie zobrazujúce daný problém alebo vadu. Prikladanie obrázkov typu .jpg alebo .jpeg o veľkosti do 5 MiB je možné. Reklamačný formulár môžete odoslať aj bez fotodokumentácie. Pridaním fotografií problému však celý proces vybavenia značne urýchlite.

Kliknite na tlačidlo "odoslať reklamáciu". Písomné potvrdenie reklamácie obratom dorazí na váš e-mail.

Vyplnenie reklamačného formulára

3. Počkajte na kontakt reklamačného technika

Vašu reklamáciu začneme vybavovať najneskôr nasledujúci pracovný deň od jej nahlásenia.

O spôsobe riešenia vás budeme informovať telefonicky alebo e-mailom.

V prípade potreby vás vyzveme na doplnenie ďalších potrebných údajov či fotografií.

Hoci máme zo zákona na vybavenie reklamácie 30 dní, vždy sa snažíme akékoľvek problémy s tovarom riešiť obratom.

Kontakt reklamačného technika

Adresa pre zasielanie tovaru a uplatnenie reklamácie

Miestom pre uplatnenie reklamácie je adresa hlavnej prevádzky predávajúceho: BEZVAPOSTELE s.r.o., Vítkovice 3055, 70030 Ostrava Vítkovice. Uplatňovať reklamáciu nie je možné na žiadnom z ostatných výdajných miest po SR. Tieto partnerské pobočky dopravcov slúžia len na vyzdvihnutie objednaného tovaru. Pred odoslaním tovaru na reklamáciu nás prosím vopred telefonicky kontaktujte na našej reklamačnej infolinke +421 222 205 930.

Nespokojnosť s vybavením reklamácie

V prípade, že predávajúci reklamáciu zamietne ako neopodstatnenú, môže sa kupujúci alebo po dohode s predávajúcim obe strany, obrátiť na súdneho znalca z odboru a vyžiadať si spracovanie nezávislého odborného posúdenia vady. Príslušným subjektom na alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov s Predávajúcim je Slovenská obchodná inšpekcia (kontakt nájdete TU) alebo iná príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárska Slovenskej republiky (zoznam je dostupný na stránke http://www.mhsr.sk/

Na mimosúdne riešenie spotrebiteľských sporov z kúpnej zmluvy je príslušná Slovenská obchodná inšpekcia , internetová adresa: https://www.soi.sk/

Otázky / odpovede

 

Je potrebné pri preberaní zásielky každý balík rozbaľovať?

Pri preberaní tovaru od vodiča vykonajte dôkladnú prehliadku každého balíka z dodávky. Jednotlivé balíky však nie je potrebné rozbaľovať, iba skontrolujte neporušenosť vonkajšieho obalu a ochranné pásky. Ak je však tovar uložený na palete, je potrebné paletu rozbaliť a sk ontrolovať vonkajší obal každého balíka samostatne! V prípade zistenia akýchkoľvek problémov tovar nepreberajte a obratom kontaktujte infolinku Bezvapostele.

Vnútorný obsah dodaného tovaru je potrebné skontrolovať najneskôr do 2 pracovných dní od prevzatia. Po uplynutí tejto lehoty budeme zásielku považovať za doručenú bez závad.

 

Čo robiť, keď je dovezený tovar poškodený?

Ak pri kontrole tovaru zistíte známky poškodenia prepravou, je potrebné o tejto skutočnosti čo najskôr informovať našu infolinku. Ak si nie ste istí, stačí zavolať a my vám poradíme, ako ďalej postupovať.

Neprijímajte od dopravcu viditeľne poškodený tovar!

Aj keď sa v celom procese dôsledne dbá na kvalitu dopravy, napriek tomu sa môže stať, že k vám dorazí výrobok s viditeľne poškodeným obalom. Takúto zásielku nepreberajte, pretože by ďalej nemuselo byť zrejmé, či k poškodeniu nedošlo až pri následnej manipulácii u zákazníka.

Reklamácie na viditeľné poškodenie tovaru prepravou bez príslušného zápisu v prepravnom liste nemôžu byť uznané ako oprávnené!

 

Čo robiť, keď je tovar neúplný?

Mnoho typov nábytku sa vyrába v sériách a balenie jednotlivých dielov do krabíc prebieha v niekoľkých etapách. Aj keď sú pracovníci pri balení nábytku zodpovední, niekedy sa môže stať, že zabudnú pribaliť nejaký ten skrutku alebo úchytku. Oznámte nám prosím bezodkladne po zistení informáciu o chýbajúcej súčasti prostredníctvom reklamačného formulára (viď postup vyššie) a popíšte problém.

 

Čo robiť, keď tovar vykazuje vadu?

Oznámte nám prosím informáciu o vadnej súčasti prostredníctvom reklamačného formulára (viď postup vyššie) a popíšte problém vadného miesta. V reklamačnom formulári nezabudnite priložiť fotodokumentáciu vady. Doba vybavenia reklamácie je potom závislá na rýchlosti výroby nového kusu vadného dielu alebo súčasti. V prípade, že ste spotrebiteľ, reklamácia bude vybavená najneskôr v 30-dňovej lehote. Ak nie je kupujúci spotrebiteľ (napr. nákup na firmu), neexistuje tu presné zákonné určenie lehoty. V tomto prípade vybavíme reklamáciu v primeranej dobe.

Na darčeky, ktoré sú poskytované zadarmo, nemožno uplatňovať žiadne práva spotrebiteľa. Takýto tovar spĺňa podmienky Darovacej zmluvy a všetky normy podľa platnej legislatívy SR.

 

Tovar sa mi nepáči a chcem ho vrátiť. Ako mám postupovať?

Stačí nás do 14 dní od prevzatia informovať, že tovar bez udania dôvodu vraciate a bezodkladne ho k nám späť doručiť.

Prečítajte si viac informácií o vrátení tovaru v 14-dňovej lehote.

 

Chýba mi nejaké kovanie, môžem napriek tomu výrobok zmontovať?

Nikdy nemontujte nekompletný výrobok. Ak pri vybaľovaní dielcov a kovania zistíte chýbajúcu súčasť kovania, montáž prerušte a obratom kontaktujte našu infolinku. V žiadnom prípade sa neodporúča nahrádzať prípadné chýbajúce originálne kovanie "vlastnými zásobami".

Prečítajte si viac v našich radách a tipoch k montáži.

 

Chcete byť informovaní o novinkách, akciách a zľavách?