U nás v Bezvaposteliach si veľmi zakladáme na prvotriednej komunikácii. Len tak vieme zákazníkom poskytnúť kvalitný servis od nákupu až po doručenie objednávky. Odoslaním objednávky končí starosť pre zákazníka a začína dôležitá úloha pre nás. Overiť, či je objednávka v poriadku a zabezpečiť jej rýchle bezproblémové doručenie alebo kvalitnú výrobu. Jednoducho – postarať sa o to, aby vám mohla nová posteľ či matrac čo najskôr prinášať radosť.
Ako sa teda postaráme o vašu objednávku po jej odoslaní?
-
Zašleme potvrdzovací email a objednávku telefonicky potvrdíme
-
Vložíme objednávku do výrobného systému a postrážime termín ( pry tovaru na objednávku )
-
Starostlivo a dôkladne tovar zabalíme
-
Predáme tovar dopravcovy a emailom pošleme podrobné informácie o dodaní vrátane sledovania zásielky
1. Telefonické a emailové potvrdenie objednávky
Akonáhle kliknete na potvrdzovacie tlačidlo odoslania objednávky, obdržíte okamžite potvrdzovací e-mail so zhrnutím vašej vytvorenej objednávky. Tento email je generovaný automaticky z nášho servera. Ak si zvolíte platbu bankovým prevodom, bude potvrdzovací email obsahovať aj podklady pre zaslanie úhrady.
Najneskôr nasledujúci pracovný deň sa s vami telefonicky spojí náš pracovník, objednávku s vami skontroluje a podá potrebné informácie k termínu expedície. Pri tomto telefonickom kontakte je ideálne vykonať prípadné zmeny v objednávke, dodacej adrese či oznámiť ďalšie upresnenie.
Ak by ste si objednávku náhodou rozmysleli, nie je žiadny problém nám pri tomto potvrdení nahlásiť požiadavku na jej zrušenie.
2. Vloženie objednávky do systému výroby
Veľa postelí alebo matracov máme pripravených na sklade pre pokrytie požiadaviek aj tých veľmi naliehavých zákazníkov. Tovar na objednávku je však potrebné najprv vyrobiť. Objednávku prevedieme do výrobného systému a zákazníkovi pošleme informačný email o začatí výroby.
Našou ďalšou úlohou je starostlivo dohliadať na všetky kroky výrobného procesu, aby bola každá dokončená posteľ vždy absolútne dokonalá. Vybrané výrobky podrobujeme náročným testom z hľadiska kvality, pevnosti a požadovanej dlhej životnosti.
Vďaka nášmu chytrému systému automaticky stráži výrobné termíny. Ak by z nejakých nepredvídateľných dôvodov malo dôjsť k meškaniu výroby, budeme vás vopred kontaktovať.
3. Kontrola a dôkladné balenie tovaru
Pri prevzatí tovaru z výrobných dielní na náš sklad svedomite kontrolujeme výrobné štítky a označenie jednotlivých balíkov. Touto kontrolou minimalizujeme riziko, že by k zákazníkovi dorazil iný tovar, než si objednal.
Každý balík je po kontrole následne viditeľne označený menom konečného príjemcu.
Naši skladníci väčšinu postelí balia na špeciálne palety, na ktoré sú jednotlivé kartónom obalené balíky opatrne ukladané. Tovar je k palete pripevnený sťahovacími páskami a následne obalený v strečovou fólii.
Vďaka paletovému baleniu nedochádza počas prepravy k manipulácii s jednotlivými balíkmi a riziko vzniku poškodenia je tak minimálne.
4. Expedícia tovaru a informácie o doprave
V deň odoslania vás budeme informovať SMS správou a e-mailom s informáciami o doprave tovaru na vašu adresu. V tomto emaili nájdete tiež odkaz na tzv. online sledovanie prepravy vrátane tel. kontaktu na dopravnú službu.
Dispečer dopravnej služby vás bude vopred telefonicky kontaktovať ohľadom termínu a orientačného času doručenia. V prípade osobného odberu vás rovnako budeme volať na vaše zadané mobilné číslo s informáciami o vyzdvihnutí tovaru zo skladu.
Viac informácií ohľadom dopravy nájdete v informáciách o doprave.
Prosím, buďte trpezliví
Zákazková výroba potrebuje svoj čas. Ak je u výrobku uvedený termín expedície napríklad 5-7 týždňov, bohužiaľ nie sme schopní po 14 dňoch od začiatku výroby poskytnúť akékoľvek bližšie informácie o jej dokončení.
Otázky / odpovede
Môžem už v odoslanej objednávke robiť zmeny?
Áno – ideálne do druhého dňa od odoslania objednávky pri telefonickom kontakte nášho pracovníka. Ak sa už objednaný tovar nachádza vo výrobnom systéme, zmena v objednávke je často komplikovaná.
Budem vedieť vopred deň dokončenia výroby?
Presný deň dokončenia bohužiaľ nedokážeme určiť. Vo výrobných dielňach je často rozpracovaných niekoľko desiatok zákaziek na postele a nie je technicky možné vopred zistiť dokončenie konkrétnej objednávky.
Termín výroby už skončil a nikto ma nekontaktoval – čo mám robiť?
Náš chytrý systém automaticky hliadá výrobné termíny. Ak má z nejakých dôvodov dôjsť k meškaniu výroby, zákazníka okamžite kontaktujeme. Žiaden systém však nie je 100%. V prípade, že už uplynul výrobný termín a nemáte žiadne informácie, kontaktujte nás, prosím, emailom, alebo zavolajte na našu infolinku.
Tovar bol odoslaný, ale neprišiel mi žiadny email o expedícii – čo mám robiť?
Informácie o odoslaní tovaru posiela náš automatický systém prostredníctvom SMS správy a emailom ( podľa údajov z objednávky ). Niekedy sa však systém stretne s preklepom v emailovej adrese, plnou emailovou schránkou a pod. Ak k vám informácie nedošli, stačí nás kontaktovať a všetko zašle pracovník obsluhy znova, alebo na inú nahlásenú email. adresu.
Od odoslania tovaru uplynulo viac ako 2 dni a dopravca ma doteraz nekontaktoval – čo robiť?
V informačnom emaili o doprave posielaime odkaz na sledovanie zásielky a telefonický kontakt na infolinku dopravnej služby. Ak uplynula dlhšia doba od odoslania a dopravca sa vám neozval, kontaktujte, prosím, najprv dopravcu. Ak by nastal pri komunikácii s dopravcom nejaký problém, oznámte nám to na infolinke Bezvapostele.
Ako si mám počínať pri prevzatí tovaru?
Bližšie informácie uvádzame v samostatnom článku o prevzatí tovaru.