V Bezvaposteliach dobre vieme, že je niekedy potrebné objednávku postele alebo matraca riešiť čo najrýchlejšie. Pre takéto prípady disponujeme veľkou skladovacou plochou, kde máme pripravených viac ako 500 produktov na sklade k okamžitému odoslaniu. Vďaka našim spoľahlivým výrobným dielňam skladové zásoby pravidelne a včas dopĺňame. Najpredávanejšie skladové produkty tak dokážeme odovzdať dopravcovi vo veľmi krátkom čase.
Je skutočne skladový tovar na sklade?
Áno - všetok tovar označený "na sklade" máme skutočne na sklade a pripravený k odoslaniu alebo k preprave na výdajné miesto osobného odberu. Náš skladový systém je online prepojený s eshopom, takže sa nemusíte pýtať našich operátorov, či je tovar skutočne na sklade. V našom systéme máme k dispozícii rovnaké údaje, ktoré vidíte aj vy na svojom monitore.
Za ako dlho mi skladový tovar dorazí?
Matrace, rošty a doplnky
Pokiaľ k nám dorazí objednávka na skladové rošty alebo matrace, budeme tovar odosielať najneskôr nasledujúci pracovný deň od telefonického potvrdenia objednávky.
Postele a nábytok
U postelí a predovšetkým u tých čalúnených je to však o niečo pomalšie. Tieto výrobky sa prepravujú na veľkých paletách a je tak potrebné vopred objednať príslušného paletového dopravcu. Podľa vyťaženia špecializovaných prepravných služieb potom nakládka prebieha za cca 2-5 dní od rezervácie dopravy.
Môže nastať nejaký problém?
Počas balenia a prípravy tovaru k expedícii prebieha jeho fyzická vizuálna kontrola. Niekedy sa vo výnimočnej situácii môže stať, že u tovaru je zistené poškodenie a ďalší kus nie je už na sklade. V tomto prípade sa s vami okamžite telefonicky spojíme a dohodneme náhradné riešenie.
Dotazy / odpovědi
Kde sa nachádza skladový tovar?
Centrálny sklad postelí a matracov máme v Ostrave. Z tohto skladu prebieha distribúcia a jednotlivé objednávky sa prepravujú na adresy zákazníkov alebo na výdajné miesta. V týchto mestách teda nie je možné si skladový tovar ihneď odviesť.
Ako si môžem overiť, že je tovar na sklade?
Náš skladový systém je online prepojený s eshopom. Údaje by teda mali byť plne online aktualizované. Pokiaľ si však napriek tomu chcete skladovosť výrobku overiť, kontaktujte infolinku Bezvapostele. Naši pracovníci vám akýkoľvek požiadavok radi zodpovedia.
Ako dlho budem čakať na tovar, ktorý nie je na sklade?
U každého produktu, ktorý nie je na sklade sa zobrazuje orientačný termín expedície. Jedná sa predovšetkým o postele či matrace vyrábané na zákazku. Pri objednávaní takéhoto tovaru vás budeme najneskôr do druhého dňa telefonicky kontaktovať a termín výroby upresníme.