Pri hľadaní správnej postele na internete sa často môže stať, že skutočnú farbu zobrazeného odtieňa môže váš monitor viac alebo menej skresľovať. Ak si chcete byť 100% istí vybraným odtieňom dreva alebo poťahovej látky, alebo si len chcete vybrané odtiene porovnať, ponúkame jedinečnú službu zaslanie vzoriek materiálov poštou. Pred objednaním tak budete presne vedieť, ako bude vaša nová posteľ vyzerať. A aby toho nebolo málo, ponúkame túto službu pre našich zákazníkov úplne zdarma.
Ako požiadať o zaslanie vzoriek?
Objednanie vzoriek materiálu je jednoduché - na pár kliknutí.
Prejdite na stránku postele alebo výrobku a pod hlavným obrázkom kliknite na tlačidlo „objednať vzorky zdarma“.
Na stránke s formulárom zaškrtnite 1 až 5 odtieňov, o ktoré máte záujem, vyplňte vaše kontaktné údaje a odošlite dopyt.
Následne dostanete potvrdzovací email s vaším dopytom. Teraz už len stačí počkať, kým k vám vybrané vzorky poštou dorazia.
Obvyklá doba pre zaslanie vzoriek je 1-3 pracovné dni. S touto dobou je potrebné počítať predovšetkým ku koncu platnosti akčnej ceny výrobku. Je teda potrebné objednávať vzorky s dostatočným predstihom.
Dotazy / odpovede
Sú k dispozícii vzorky pre všetky ponúkané postele?
Ak sa u niektorého výrobku tlačidlo „objednať vzorek zdarma“ nezobrazuje, znamená to, že pre túto posteľ nie sú vzorky materiálov k dispozícii a zaslanie vzoriek nie je možné objednať.
Ako veľký je vzorek materiálu?
Vzorky majú rozmer cca 4 x 4 cm, ktorý vám umožní dobre skontrolovať odtieň a typ materiálu pred objednaním. Zároveň sa tento rozmer bez problémov vojde do obálky.
Sú vzorky zasielané bežnou poštou alebo odporučene?
Vzorky zasielame v obálke bežnou poštou – ekonomickou variantou. Vďaka tomuto spôsobu môžeme túto službu ponúkať zákazníkom zdarma.
Prečo môžem objednať len max. 5 vzoriek?
Aby sme mohli ponúkať službu zasielania vzoriek zdarma, využívame na zaslanie bežnú obálku, ktorá má určitú kapacitu. Ak by sme využili väčší rozmer obálky, bolo by nutné zasielať vzorky odporučene s podstatne vyššími nákladmi a túto službu by sme museli poplatiť.
Objednal som vzorky a ani po týždni nepristáli - čo mám robiť?
Všetky dopyty na zaslanie vzoriek elektronicky evidujeme. Môže sa však stať nejaká chyba (stačí preklep v adrese atď.), ktorá spôsobí, že vzorky nepristanú. Ak uplynul viac ako týždeň od odoslania vášho požiadavku a vzorky stále nepristáli, kontaktujte infolinku Bezvapostele, kde naši pracovníci váš požiadavok preveria.